BREZPLAČNA POŠTNINA NA VSE NAKUPE V VREDNOSTI NAD 70€

Nakupovanje

Katere metode dostave so na voljo?

Izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem v naši poslovalnici na Dunajski cesti 20, 1000 Ljubljana.

Ali dostavljamo mednarodno?

Pošiljamo v Slovenijo in na Hrvaško. V primeru drugih držav, nas kontaktirajte.

V kolišnem času po oddaji naročila lahko pričakujem pošiljko?

Večinoma paketi prispejo v 1-2 dneh po naročilu. V izrednih razmerah lahko traja tudi kakšen dan več, o čemer vas bomo tudi obvestili.

Plačilo

Kateri načini plačila so na voljo?

Omogočamo naslednje načine plačila:
· ​Nakazilo na transakcijski račun podjetja Star d.o.o.
· Plačilo po povzetju
· S plačilnimi karticami Maestro
· S kreditnimi karticami Visa, Visa Electron, Mastercard
· ​Preko spletne banke PayPal.

Ali je naročanje preko spleta varno?

Novi sistem spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVC kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.

Naročanje in vračilo

Kako oddam naročilo?

Želene izdelke dodate “v košarico” s klikom na gumb “v košarico”. V košarici lahko spreminjate količino izdelkov ali pa jih tudi odstranite. Ko želite končati z nakupovanjem, greste “na blagajno”  s klikom na gumb “blagajna”. Na strani za oddajo naročila izpolnite zahtevane podatke in označite želeni način plačila. Izbirate lahko med možnostmi dostave in plačil. 

Kako spremenim ali prekličem naročilo?

Med postopkom oddajanja naročila lahko v košarici spreminjate količino izdelkov ali pa jih tudi odstranite. Artikle in količine lahko spreminjate tudi, ko ste že na strani za oddajo naročila. Ko je naročilo oddano, ga ni možno preklicati. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 740 751 ali po e-mailu na naslov [email protected]. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Ali potrebujem račun za oddajo naročila?

Naročilo lahko oddate brez uporabniškega računa, vendar vam vseeno priporočamo, da si le tega ustvarite. Člani so namreč deležni različnih promocij in ugodnosti.

Kako lahko vrnem izdelke?

Pred vračilom izdelka izpolnite naš spletni obrazec, nato vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za vračilo. 

 

 

Updating…
  • V košarici ni izdelkov.