BREZPLAČNA POŠTNINA NA VSE NAKUPE V VREDNOSTI NAD 70€

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.cbd-izdelki.si, v nadaljevanju »Cbd-izdelki«, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.

S spletno trgovino »Cbd-izdelki« (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Star d. o. o., matična številka: 5305969000, davčna številka: SI24654906, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali “Podjetje”).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.cbd-izdelki.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu »Cbd-izdelki«.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Z registracijo v spletno trgovino in s potrditvijo naročila izjavljate, da se strinjate s pogoji poslovanja spletne trgovine »Cbd-izdelki.

Predlagamo vam, da zgoraj navedene pogoje natisnete in arhivirate za morebitno kasnejšo uporabo.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino »Cbd-izdelki« prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini »Cbd-izdelki«.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na elektronski naslov [email protected]. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Zaradi preprečitve morebitnih zlorab plačilnih kartic in naročanja na tuje ime s plačilom po povzetju je ob registraciji nujen vnos vaše mobilne številke, na katero bomo lahko preverili pristnost naročila in s tem vsaj delno preprečili zgoraj navedene zlorabe.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba podjetja Star d. o. o. ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Slike ob opisih posameznih artiklov so lahko simbolične in lahko ne odražajo dejanskih barvnih kombinacij posameznih artiklov. Barvni odtenki so lahko na vašem zaslonu drugačni, kot so barvni odtenki dejanskega artikla. Dodatki in aranžmaji na slikah niso sestavni del ponudbe, razen, če je v opisu navedeno drugače.

Proizvajalci si tudi vedno pridružujejo do sprememb barv v komercialne namene in do tehničnih sprememb, ki pomenijo izboljšave artikla brez predhodnega obvestila in brez dodatnih obveznosti. V tem primeru na to mi kot prodajalec nimamo vpliva in pri dobavi novega artikla le tega ne moremo sprejeti kot svojo napako.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine »Cbd-izdelki«. Uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini kot član ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene v spletni trgovini »Cbd-izdelki« so prikazane kot Cena in jih določa podjetje Star d. o. o. Vse cene v spletni trgovini so dokončne glede na dan naročila in veljajo v trenutku oddaje naročila. Objavljene cene na strani artikla veljajo za privzeto plačilo v spletni trgovini – nakazilo na TRR. Pri vseh ostalih plačilih vam bo sistem samodejno zaračunal provizijo glede na izbrano plačilo. Na blagajni bo ta znesek prikazan pod “Provizija na plačilo”.

Provizije so naslednje:

  • Pri plačilu s plačilnimi Visa in MaterCard preko procesnega centra
  • Pri plačilu po povzetju – 3 %
  • Pri plačilu preko PayPal – 5 %
  • Pri plačilu s plačilno kartico Diners – 7 %.
  • Pri plačilu s plačilnimi karticami NLB preko procesnega centra Bankart – 7 %

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

V trgovini cene dnevno prilagajamo cenam svojih dobaviteljev. Zaradi tega se lahko zgodi, da cene na spletnih straneh, kjer oglašujemo, niso takoj ažurirane in so lahko drugačne od tistih v spletni trgovini. Zaradi tega vas prosimo, da vedno preverite cene v naši spletni trgovini. Vaše končne cene so vedno tiste, ki so objavljene v spletni trgovini na naslovu www.cbd-izdelki.si.

Pri artiklih z znižano ceno je prikazan odstotek izračunan glede na osnovno ceno artikla. V primeru, da ima artikel možnost dodatne izbire opcij, ki vplivajo na ceno, je lahko ta odstotek drugačen. V tem primeru sta veljavni prodajna cena ter cena prikazana kot redna cena in se prikazan odstotek popusta ne upošteva.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo »Cbd-izdelki« kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in promocijskih kod za popust ni možno menjati za gotovino.

Dostopnost informacij

»Cbd-izdelki« se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1.  podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2.  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3.  bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4.  dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5.  pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6.  cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka,
  7.  način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
  8.  časovno veljavnost ponudbe,
  9.  rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek oddaje naročila – izvedba nakupa

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Star d. o. o. in kupcem je v spletni trgovini »Cbd-izdelki« sklenjena v trenutku, ko »Cbd-izdelki« kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo je sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje kot tudi za kupca.

Kupoprodajna pogodba (to je prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Star d. o. o. in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Želene izdelke dodate “v košarico” s klikom na gumb “v košarico”. Odpre se vam košarica, kjer vidite, kaj ste dodali. Od tu se lahko vrnete na nakupovanje ali v košarici lahko spreminjate količino izdelkov ali pa jih tudi odstranite. Greste na zaključek naročila. V primeru nadaljnjega nakupovanja je vsebina košarice vidna zgoraj v glavi ali v desnem stolpcu zgoraj.

Ko želite končati z nakupovanjem, greste “na blagajno” s klikom na gumb “blagajna” (desni stolpec zgoraj ali v glavi). Stran za oddajo naročila je pregledna in preprosta. Tu izpolnite zahtevane podatke, označite želeni način plačila. Lahko še vedno dodate tudi nove izdelke.

Izbirate lahko med možnostmi dostave, plačil in uporabite svoje nagradne točke. Glede na lokacijo dostave vam bodo ponujene različne možnosti dostavnih služb s prikazom stroškov dostave. Uporabite lahko tudi kupon za popust, ki ste ga prislužili v kakšni nagradni igri, uporabite lahko tudi darilni bon, ki vam ga je kdo podaril in nagradne točke, ki jih imate na svojem računu. Dovoljena je le uporaba enega kupona ali bona za vsak nakup. Kuponi in boni se ne seštevajo.

Vidne so vse cene, vrednost DDV-ja, strošek dostave, provizija na plačilo in znesek za plačilo. Vrednost košarice se bo samodejno prilagajala glede na izbrane možnosti. Blagajna je oblikovana tako, da so vam vse možnosti vedno in takoj na razpolago tako, da imate vedno pregled nad celotnim vašim naročilom.

Blagajna se bo na vsako vaše dejanje takoj odzvala in prikazala vašo končno vrednost naročila. Na blagajni bodo prikazani tudi vsi popusti, ki vam pripadajo ob naročilu artiklov, ki jih imate v košarici v trenutku, ko ste na blagajni. Na blagajni so vam tako vedno prikazani stroški, ki jih imate pri izvedbi naročila. Prav tako vam je tudi prikazan strošek DDV-ja.

Lahko pogledate ali si natisnete splošne pogoje poslovanja, izberete drug naslov za dostavo ali pa si ustvarite “račun” za lažje, hitrejše nakupovanje in pregled nad naročili.

Če imate že ustvarjen svoj “račun” na strani, se enostavno prijavite na stran (zgoraj v glavi levo ali na blagajni), lahko preden dodate izdelke v košarico, lahko pa tudi najprej dodate izdelke, pa se potem prijavite in sistem vas bo vodil čez vse zgoraj omenjene korake.

1. Z gumbom “zaključi naročilo”, naročilo oddate.

Naročilo je zaključeno, ko dobite obvestilo, da je naročilo oddano v nadaljnjo obravnavo in se vam prikaže znak za potrditev, ki ga vidite na desni strani.

Po oddaji naročila sledijo naslednja obvestila:

2. Obvestilo o naročilu – naročilo je sprejeto – potrjeno

Po oddaji naročila »Cbd-izdelki« naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Kupec prejme po elektronski pošti na elektronski naslov potrditveni e-mail z vsemi podatki o naročilu, obvestilo, da je naročilo sprejeto in kratka navodila o možnostih odstopa ali preklica naročila. V tem obvestilu prejme kupec tudi predvideni rok dobave in celotne »Splošne pogoje poslovanja Cbd-izdelki«, v primeru predplačila pa tudi podatke za predplačilo.

»Cbd-izdelki« lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je kupec navedel ob naročilu. Pri dobavi artiklov, ki jih »Cbd-izdelki« nima na zalogi v lastnem skladišču, je podjetje Star d. o. o. izključno vezano na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel. Prek elektronske pošte »Cbd-izdelki« kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči podjetju Star d. o. o., ki bo artikel odstranilo iz naročila in kupcu vrnilo morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavilo ali pa celotno naročilo storniralo. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko »Cbd-izdelki« naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. »Cbd-izdelki« ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih »Cbd-izdelki« nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Naročilo je odpremljeno

»Cbd-izdelki« v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Kupec prejme elektronsko obvestilo takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da je blago tudi dostavljeno na prejemnikov naslov. »Cbd-izdelki« v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 740 751 ali po e-mailu na naslov [email protected]. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da oddate naročilo kot fizična oseba in v opombo dodate “Želim račun na podjetje” in podatke o podjetju.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine ni možno. Spletna trgovina »Cbd-izdelki« pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* in
  • z nakazilom na bančni račun podjetja Star d. o. o. po ponudbi/predračunu.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po ponudbi/predračunu.

Načini plačila

»Cbd-izdelki« omogoča naslednje načine plačila:

  •  Nakazilo na transakcijski račun podjetja Star d. o. o. po ponudbi/predračunu po predlogi, ki vam jo pripravi spletna trgovina (gotovinsko plačilo).
  • Plačilo po povzetju
  • S plačilnimi karticami Maestro
  • S kreditnimi karticami Visa, Visa Electron, Mastercard
  • ​Preko spletne banke PayPal.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

1. Gotovinsko plačilo – nakazilo po predračunu na transakcijski račun

Blago lahko poravnate na transakcijski račun št. SI56 0315 7100 0000 474 pri SKB d. d. po predlogu, ki ga prejmete na svoj elektronski naslov in vam ga samodejno izdela spletna trgovina. Veljavnost izdelane predloge je 5 dni od izvršenega naročila. V primeru, da vašega plačila v petih dneh po izvršenem naročilu ne bomo prejeli na svoj TRR bomo menili, da odstopate od pogodbe in bomo naročilo preklicali. Za dokončno potrditev naročila velja rok, ko znesek v višini naročila prejmemo na svoj TRR račun. Istočasno dan po prejemu plačilu začne teči tudi dobavni rok, ki je objavljen na strani artikla. Dobavni rok za plačila, prejeta do 11. ure, začne teči z dnem prejetja plačila, za plačila, prejeta po 11. uri, pa začne rok teči z naslednjim delovnim dnem.

Za vse artikle, ki imajo navedeno, da določena cena velja ob gotovinskem plačilu, se šteje, da je kot gotovinsko plačilo izvedeno nakazilo na naš TRR.

2. Plačilo po povzetju

Blago plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago.

Zaradi preprečitve zlorab in neprevzetih pošiljk si pridružujemo pravico, da za nekatere artikle s plačilom z gotovino po povzetju zahtevamo delno avansno plačilo v višini 30 % od celotne vrednosti naročila. V primeru, da bomo za izvršeno naročilo s plačilom po povzetju pričakovali vaš avans, vam bomo v roku 1-2 delovnih dni poslali predračun z nadaljnjimi navodili in z navedeno višino pričakovanega avansa. Avans je v tem primeru treba nakazati na TRR pred nadaljnjo obdelavo vašega naročila. Če ob naročilu zahtevamo delno avansno vplačilo prične teči rok dobave s prejetim vplačilom avansa. Zahvaljujemo se Vam razumevanje.

Če ob naročilu izberete možnost “Plačilo po povzetju” se ne šteje, da izvedete gotovinsko plačilo. Gotovinsko plačilo je edino nakazilo na TRR.

3. S plačilnimi ali kreditnimi karticami

Blago lahko plačate s plačilnimi karticami Visa, Visa Electron, MasterCard in Maestro. Procesiranje kartic nam omogočata podjetja Bankart Slovenija

V primeru suma zlorabe pri plačilu s plačilnimi karticami si pridružujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete osebe, ki je transakcijo izvedla ter o pravici razpolaganja s plačilno kartico.

Novi sistemi spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVC kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.

4. Preko spletne banke PAYPAL

Nakazilo na naš transakcijski račun lahko izvedete tudi preko spletne banke Paypal. Plačilo pošljete na naš poslovni e-mail Paypal naslov: [email protected] oz. plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna po tem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.

Koncept plačevanja preko Paypala velja za zelo preprostega, tako da na internetni strani https://paypal.com odprete svoj osebni Paypal račun. Za plačevanje preko Paypal morate biti imetnik elektronskega naslova in ene izmed kreditnih kartic: Visa, Mastercard, American Express.

Ta koncept plačevanja je zelo varen in enostaven. Za potrditev vašega računa bo PayPal opravil manjšo transakcijo. V opisu transakcije boste na vaši banki našli kodo, ki jo vnesete v aktivacijski sistem podjetja PayPal. Po verifikaciji boste lahko opravljali nakupe. Rok potreben za verifikacijo je tja do 7 dni.

Plačevanje preko PayPal je eden varnejših na internetu, ker vaših podatkov o kreditni kartici ne dajete prodajalcem. Podatke o vaših karticah ima le podjetje PayPal, ki je registrirano kot banka v EU, ki ima te podatke visoko zaščitene (kot veljajo pogoji za banke), tako da ste lahko prepričani v varnost nakupa.

PayPal ima tudi razvit nadzor nad trgovci in kupci, tako da vaše plačilo ni ogroženo v nobenem primeru.

Plačilo izdelkov je na naši strani zelo preprosto. Ko potrdite naročilo izberete možnost plačila preko PayPal-a in preusmerjeni boste na stran v lasti PayPal-a. Pri preusmeritvi se bodo prenesli vsi potrebni podatki za izvedbo transakcije oz. plačila naročenega blaga. Vpišete se v vaš račun PayPal in potrdite plačilo. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo plačila tako s strani PayPal-a kot nas.

Izdaja računa

»Cbd-izdelki« po dostavi naročenih artiklov pošlje račun na e-naslov kupca oz. ga priloži k pošiljki.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe za fizične osebe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kuponi

Promocijske kode oz. kuponi prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih (Facebook,…).

Menjava promocijske kode za gotovino ni možna. Kupon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti kupona.

Uporaba Kupona/Promocijske kode:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V polje Promocijska koda ali Kupon vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.
Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo.

Če boste nekaj dni odsotni, nam lahko na elektronski naslov [email protected] ali na telefon 031 740 751 sporočite željen termin dobave. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo po mailu poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Dostava

Artikli, naročeni na spletni trgovini »Cbd-izdelki«, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Izdelek je odpremljen običajno na dan prejetega naročila. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk podjetja Cbd-izdelki d.o.o. je Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. »Cbd-izdelki« si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

1. Strošek dostave

Stroški dostave, ki jih ne moremo opraviti brezplačno, so okvirno povzeti iz cenika dostavnih služb in jih lahko preverite v košarici pred oddajo naročila.

Strošek dostave za naročila do vrednosti 70,00€ je 3,99€. Za vrednosti nakupa nad 70,00€ je dostava brezplačna.

2. Dostava po Sloveniji

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnesen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dostava blaga na poštno ležeče, poštni predal ali hotelski naslov ni mogoča!

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljavec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, ste je dolžni plačati.

Pošta Slovenija vam zaradi plačila po povzetju zaračuna provizijo za plačilo s položnico skladno z veljavnim cenikom Pošte Slovenije. Naša odkupna vrednost je sicer enaka vrednosti vašega naročila, vendar boste pri prejemu blaga zaradi provizije Pošte Slovenije morali plačati nekoliko več. V primeru plačila po povzetju kupec plača strošek vplačnine 1,05€. V kolikor vrednosti naročila presega 96€ je strošek vplačnine 1,07% vrednosti naročila. Pri plačilu po predračunu ali s kreditno kartico se izognete plačilu provizije dostavljavcu.

3. Dostava izven Slovenije

Opozorilo: pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika.  Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 15 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 15 delovnih dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe.

Če naročilo izvede pravna oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila iz prejšnjega odstavka ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji.

Pred vračilom izdelka prosimo izpolnite naš spletni obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za vračilo. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: [email protected]

Vračilo blaga brez izpolnitve spletnega obrazca ni mogoče. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca:

Star d.o.o.
Dunajska 20
p.p. 3535
1000 Ljubljana

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom ter originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv

ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od vračila blaga. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda ali kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne kupon v obliki nove promocijske kode.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov [email protected].

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  1.  Ko vračate artikle prodajalcu Star d.o.o., morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe in priložiti kopijo računa.
  2.  Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je: Star d.o.o., Dunajska 20, 1000 Ljubljana
  3.  Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  4.  Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  5.  Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.
Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji “Podjetja” , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 031 740 751 ali nam pišete na [email protected].. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo lahko zahtevate na email: [email protected]. v kolikor ima artikel v opisu zapisano garancijsko dobo.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje Star d.o.o., ki bo zagotovilo ažurno informacijo.

Minimalni garancijski rok za izdelke je skladno z veljavno zakonodajo v Republiki Sloveniji 12 mesecev. V času garancijskega roka za servisiranje izdelka poskrbimo mi. Izdelek, za katerega uveljavljate garancijo skupaj z računom in garancijskim listom (priložen izdelku) dostavite na naš naslov.

Jamčimo za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.

Za prijavo okvare v garancijski dobi izdelka prosimo izpolnite naš obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za uspešno rešitev okvare.

Če vaš izdelek ne bo popravljen v 45 dneh od sprejema v popravilo, bomo vaš izdelek zamenjali z novim.

Čas, v katerem vam je zagotovljen servis, vzdrževanje, nadomestni deli in priklopne aparate je vsaj 3 krat daljši od originalnega garancijskega roka. (ne velja za podaljšan garancijski rok)

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča (razen bele tehnike).

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Če se ugotovi, da je za nedelovanje izdelka kriva neprimerna uporaba ali vzdrževanje oz. kakršnokoli nepooblaščeno poseganje v izdelek bodo kupcu zaračunani stroški popravila ter poštnina oz. stroški diagnostike ali pregleda.

Reklamacije

Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od vašega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Za reklamacijo izdelka prosimo izpolnite naš spletni obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Drugačen način reklamacije ne sprejemamo. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

Stvarna napaka
1. Kdaj je napaka stvarna?

Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

2. Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem artiklu.

3. Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake zahtevate po emailu: [email protected]

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Za reklamacije iz naslova stvarnih napak prosimo izpolnite naš spletni obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prijava poškodovanih pošiljk

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je tak paket dostavila in sicer:

pri Pošti Slovenije to storite tako, da pošiljko odnesete  na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

pri ostalih kurirskih službah zahtevate od kurirja takojšnjo sestavo zapisnika o paketu. V primeru, da vam kurir ne sestavi zapisnika ali prevzamete poškodovan paket brez, da bi od kurirja zahtevali sestavo zapisnika je uveljavljanje povzročene škode pri kurirski službi bistveno težje zato vas vljudno naprošamo, da pregled paketa ter sestavo zapisnika zahtevate vedno, ko le ta kaže znake poškodb.

Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem roku.

Ob prijavi med transportom poškodovane pošiljke prosimo izpolnite naš spletni obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na podjetje Star d.o.o. vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v podjetju Star d.o.o. pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Zbiranje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.cbd-izdelki.si v celoti ostali v lasti podjetja Star d.o.o., ki je upravljalec domene www.cbd-izdelki.si in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Če želite ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov [email protected]. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa

V vsebini naročila:

  • ime in priimek uporabnika,
  • naslov uporabnika,
  • elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov. Vaše podatke zbiramo v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročila kuponov, e-kuponov ter naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.cbd-izdelki.si, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročilo kuponov ali e-kuponov, naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

1. Varovanje osebnih podatkov

»Cbd-izdelki« se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

»Cbd-izdelki« za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s podjetjem Star d.o.o.

»Cbd-izdelki« navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

»Cbd-izdelki«  hrani naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s podjetjem Star d.o.o. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

2. Sprememba podatkov ter objava

Če želite spremeniti vaše podatke jih lahko spremenite preko vašega računa oz. pošljite zahtevo na [email protected] z navedbo sprememb. Elektronski naslov pošiljatelja mora biti obvezno enak elektronskemu naslovu pri registraciji.

3. Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na [email protected]. Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu z ustreznimi predpisi – kateri osebni podatki so bili zbrani med obiskom spletnih strani www.cbd-izdelki.si.

Elektronski naslov pošiljatelja zahteve mora biti obvezno enak elektronskemu naslovu pri registraciji.

4. Namen uporabe

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo prijavitvenega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za cenejši nakup. Uporabnik dovoljuje zgoraj navedenemu podjetju obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje zgoraj navedenemu podjetju., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o ponudbi na spletni trgovini www.cbd-izdelki.si.

Navedene podatke lahko zgoraj navedeno podjetje obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

5. Uporaba piškotkov

Spletna mesta uporabljajo inteligentne in koristne tehnike za večjo prijaznost do uporabnikov in za čim zanimivejšo izkušnjo vsakega obiskovalca. Med najbolj poznane tehnike s katerimi se bistveno izboljša uporabniška izkušnja obiskovalca na spletni strani so piškotki. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna mesta shranijo v uporabnikov računalnik.

Spletna stran www.cbd-izdelki.sitako, kot večina spletnih strani uporablja piškotke. Piškotke uporabljamo z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje v naši trgovini in tudi za analizo naše spletne strani.

Komunikacija

»Cbd-izdelki« bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila podjetja Star d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj »Cbd-izdelki« bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo »Cbd-izdelki« izrecno spoštovala.
  • Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Omejitev – odveza odgovornosti

Upravljalec spletnega centra stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.cbd-izdelki.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov [email protected].

Lastnosti artiklov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da »Cbd-izdelki« ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo »Cbd-izdelki« kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

»Cbd-izdelki« ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. »Cbd-izdelki« mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. »Cbd-izdelki« ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

»Cbd-izdelki« ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih »Cbd-izdelki« v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Podjetje ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Prav tako vas opozarjamo, da se barvne nianse na posameznih monitorjih prikazujejo različno, zato prikazane barve niso nujno enake, kot jih ima izdelek v resnici.

Pritožbe in spori

»Cbd-izdelki« spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. »Cbd-izdelki« se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem »Cbd-izdelki« lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 740 751 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected].

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Stranki bosta vse morebitne spore poskusila reševati sporazumno in izvensodno.

»Cbd-izdelki« se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si »Cbd-izdelki« prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

»Cbd-izdelki« bodo v petih delovnih dneh potrdili, da so prejeli pritožbo, sporočili kupcu, kako dolgo jo bodo obravnaval in ga vseskozi obveščali o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Star d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Za reševanje sporov, ki jih stranki ne moreta rešiti sporazumno, je odgovorno okrožno sodišče v Ljubljani.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.cbd-izdelki.si in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka cbd-izdelki.si in logotip sta v lasti podjetja Star d. o. o. Brežice.

Updating…
  • V košarici ni izdelkov.